Comida

Exakt i skrivande sekund så sitter jag i soffan i lägenheten. Isabelle sitter vid matbordet och målar naglarna och två killar står och lagar mat åt oss. Hur bra är inte det? Jag tror till och med att de gör en blomma av paprika och lägger skinka runt omkring haha. Killarna är Alvarlo (har överhuvudtaget ingen aning om det stavas så) och Gabriel. Två hårda skate-killar står och lagar mat och gör blommor av paprikor, hur komiskt som helst! Haha jag kan inte sluta fnissa för mig själv för de ser så roliga ut. Kanske ska förklara läget så att ni förstår.

Alvarlo är Isabelles "kompis", de har träffats många gånger och igår kom han hem från att ha varit på Mallorca för att spela in en skate-film. Han kommer från Chile och har fått kontrakt för någon skate-firma eller något och ska typ flytta till Mallorca tror jag.
Gabriel har jag träffat några gånger ute, första gången vi träffades var när Isabelle tog med Alvarlo hem, han och Gabriel är kompisar. Så då följde Gabriel med hem, men jag sa hejdå vid dörren för ja, det kändes bäst så. Sen nu igår när vi var ute, så träffades vi igen och då så slutade det med att han följde med hem. Han är också ifrån Chile och han skaetar också, jag tror till och med att han ger lektioner till andra haha. Så han kanske kan lära mig ett och annat ;).

Så nu står de alltså och lagar mat, jag vet inte hur sjutton vi ska klara att käka upp all mat, men ja, paprika-blomman ser fin ut i alla fall.

Isabelle, Alvarlo i svart och Gabriel i blått.


Kommentarer
Postat av: Malin

åh gud, jag blir helt lycklig av att läsa din blogg!

fast samtidigt nervös.. haha! Jag ska flytta till Barcelona i augusti och allt är helt kaos och jag vet inte hur jag skall lösa boende. Har du något tips på hur man kan hitta ett bra boende? Finns det nåt typ "studentlägenhets" grejs eller något? Eller hur gjorde du? Haha jätteflummiga frågor.. Men hoppas du kankse kan ge mig nåt tips!

tacktack!

hälsningar malin

2010-05-10 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0