Examen

Idag hade jag min allra sista tenta! Det var så skönt att springa hem och slänga sig i sängen och sova 2 timmar till och vakna upp med gott samvete och att jag faktiskt inte behövde plugga. Sedan dess har jag i princip inte gjort någonting, bara suttit vid datorn och chillat. Denna helgen kommer bli hektisk, många som åker hem, måste städa hela lagenheten, köpa julklappar (GAH!), hänga med kompisar, festa (haha) och massa mer. Jag kan inte fatta att om en vecka är jag hemma och julen är över förmodligen jobbar jag också för det har min mami lovat ICA-Jonas. Detta mailet fick jag:

"Hej gumman , idag ringde Ica Jonas och undrade om du kunde jobba den 26/12 några timmar, jag svarade att du kunde det."

Jaha liksom? Självklart att hon visste att jag kunde/ville jobba då, inget snack om saken. Jag och mami känner varandra verkligen, hon behöver inte fråga mig saker ens.
"Om Lisa kan jobba på jul, nyårsafton och sin födelsedag? INGA problem!"

Honom ska jag pussa på när jag kommer hem, katten alltså.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Hittade din blogg nyss, och jag funderar på att göra samma sak som du (åka till barca och plugga). Jag har en massa frågor som det skulle vara jättesnällt om du kunde svara på! :D Du råkar inte ha msn eller facebook eller nån mailadress man kan nå dig på? Har skrivit min msn/mail, så det vore jättesnällt om du kunde adda eller maila mig, om du orkar! Tack på förhand! /Camilla

2010-01-01 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0