Un gatito

Kan ni gissa hur många gånger jag kolla på den här videon?



Idag gick jag upp klockan sex, käkade en knäckemacka och satte mig för att plugga lite inför tentan. Jag vet helt ärligt inte hur det gick, det jag vet dock är att det var joder puta-svårt :D. Tydligen tyckte alla andra i klassen det också för alla sa "Det kan ha gått bra... Eller så gick det helt enkelt åt helvete". Men då är det bara omtenta som gäller och det är ju inte så farligt. Efter tentan gick vi på stan en stund, men jag var så jäkla hungrig så jag rusade hem och slängde ut en fiskbit från frysen och stekte den. Senare idag är det ju överraskningsfest för Pontus, de som förstår när jag säger att han är i klass med Jens, då förstår ni att han är en bra lärare. Jens är i princip den bästa läraren jag haft, även om jag var rädd för honom i början och inte vågade prata med honom haha. Jag har haft 4 grymt bra lärare i mitt liv, den första var Margit, en lång, äldre dam som var fruktansvärt rolig, det tyckte jag i alla fall när jag gick i ettan eller vad det var. Det kan också ha varit för att hon lät oss måla varje dag, tvinga en inte att äta upp äcklig mat och alltid log. Den andra var Calle som jag hade i SO när jag gick på högstadiet. Han hade den mest svårlästa handstil någonsin, men hans lektioner var alltid roliga och intressanta. Den tredje är då Jens, biologilärare som kan bli något överengagerad i princip allt som kommer hans väg. Den fjärde och sista är Pontus, som för övrigt har en mailadress med namnet "pontusfiliontus", han är rolig och faktiskt den enda läraren jag tyckt är snygg. 

Ja, där hade ni mina favoritlärare i mitt liv, väldans intressant. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kanske kolla på ett True-Blood avsnitt... fast först ska jag nog kolla på den supersöta gatito som är här ovanför några miljoner gånger till. OCH kära läsare kom ihåg nu vad som är överst på min önskelista, även det som är på andra plats går bra. Julen är ju snart här och ja, det kan ta tid att fixa sådana där speciella och söta julklappar, men ack så önskvärda och åtråvärda :). 

Beso 


Kommentarer
Postat av: josefine

AAAAH JAG ÄLSKAR KATTEN!

2009-12-05 @ 00:05:31
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0