Vino Blanco

Woho! Ja sådär kände jag efter jag hade gjort provet, men nog om det. Efter tentan gick jag på stan med Andrea, Caroline, Linnéa och Isabelle. Letade lite halvt efter boken som jag ska ha läst och skrivit recension tills på tisdag men hittade den inte på "Happy Books", (what?), så gick och köpte vatten och gick hem :). Sen halvsov jag till Pirates in the C 3 och då hoppar Andrea in och frågar om hon kan låna pengar. Hon gör alltid det när jag ligger och vilar (alltså kommer in, inte lånar pengar haha), och varenda gång frågar hon "Varför är du naken?". Hallå?! Ser du inte att jag precis sovit och att jag ligger under täcket? Vad tror hon egentligen att jag gör? :D. I alla fall slutade det med att vi gick till Dia och köpte vin, sedan gick vi till marknaden och fick tre juicer för 1 euro, nice. Det som sedan var ganska ovärt var när Andrea skvätte jordgubbs-kokos-juice över hela mig PÅ STAN! Fast det var ganska komiskt ^^. Så nu sitter jag här och dricker lite vin, jag måste alltid börja tidigare än de andra för att bli lika "glad" som dem haha. Dock måste jag dra och duscha nu så ha det så bra hemma i lilla party-Säffle och alla andra städer i Sverige! Beso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0