¡Hola!

And I'm back! Förlåt, men jag har bara inte orkat skriva på min blogg. Det har hänt så mycket på sistone att jag inte ens kan berätta haha. Det senaste är att jag vill starkt starkt komma tillbaka till BCN till våren, i alla fall för några månader och jobba. Mina tankar cirklar runt hur jag ska få jobb, vart och vad sjutton mina föräldrar ska säga?! Jag kan även stolt berätta att jag är ägare till en alldeles egen skateboard! Molt bé! Me encanta mucho och ja, längtar till att åka igen redan nu. Men det var allt ska försöka uppdatera mer, lägga upp bilder och berätta vad som har hänt här i storstaden. Nu ska jag i alla fall plugga en stund och sedan kanske det blir MACBA med skateboardarna haha!


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter toppen Lisa! Bara du kommer hem ngn gång så jag får träffa dig igen i sommar, det ska bli så roligt att höra om allt (allt!) och berätta om Oz :D. Vad är det för jobb som du vill ha? Sjlv jobbar jag på en Fish n' Chips nu, luktar fritös dagen lång... jag som hatar att lukta matos! Häftigt med skateboard, är det svårt? Finns en hel del skatare här, fast mest snygga surfare... :D många kramar!

2009-11-08 @ 01:01:02
Postat av: Amanda

Ohhh, skönt att du är tillbaka! Låter som att livet leker Barca, fortsätt att njut! Kram

2009-11-08 @ 01:39:01
URL: http://amandaolsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag heter Jennifer, en 26 årig “bloggare”, som uttrycker mina tankar och upplevelser genom min blogg Boende-Barcelona.com.

Just nu försöker jag att expandera mitt nätverk och råkade hitta din blogg när jag sökte efter bloggar som liknar min egen.

Jag la märkte till att våra bloggar verkar ha gemensamma intressen, ämnen och målgrupper. Min fråga till dig nu är om du kanske skulle vara intresserad av någon typ av blogg utbyte. Jag tror att det skulle kunna utveckla både din och min blogg eftersom det är ett välkänt faktum att man genom sådana här samarbeten boostar sin rating och ökar besöksantalet.

Hör av dig till mig om du är intresserad av att starta ett litet sammarbete mellan våra bloggar och hur du skulle vilja att det såg ut då (inlägg, länkar eller kanske något annat?)



MVH

Jennifer

2009-11-11 @ 16:01:03
URL: http://boende-barcelona.com
Postat av: Anonym

men uppppppdatera.

2009-11-23 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0