!!!

HJÄLP! Jag är så jävla rädd att mina händer skakar när jag skriver detta. Det dunkade som fan utanför i köket/vardagsrummet nyss. Jag vet inte vad det är och jag nojjar mig säkert över ingenting, men panikslagen är jag i alla fall! Jag har precis stängt mitt fönster och lyckats hitta nycklarna i panik för att låsa min dörr. Jag kommer förmodligen att skratta åt det här imorgon, men just nu är det INTE speciellt komiskt! Seriöst, jag är helt livrädd och som grädden på moset är jag pissnödig som FAN! Buhu, hjälp mig någon! Jag vågar inte öppna dörren för att se vad som hänt. iofs om det skulle vara en person där ute så skulle en autolampa tänts men ändå... Herregud, varför måste jag vara ensam vaken i sådana här situationer!!! Tänk om det är någon där ute?! Just nu far bilder på massmördare, rånare, prostituerade, elaka clowner (?!) och äckel-mannen i Waxhouse runt i huvudet. Tänk om det här slutar med att jag måste kissa i en skål som råkar stå på mitt rum, hur pinsamt och hemskt är inte det. Hjärtat pumpar verkligen och nu, nu kan jag definitivt INTE sova.. Vart är min räddare i nöden när jag väl behöver honom?!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Creeepy!

Men kanske är det räddaren i nöden som är utanför, han kanske bara snubblade på något? ;)

2009-10-05 @ 11:40:57
URL: http://amandaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

ALLTSÅ varför skulle en prostituerad va läskig?

TÄNK om de är en fabriksarbetare!

eller.. huga.. någon som jobbar på ica :(:(

2009-10-05 @ 18:34:18
URL: http://scvngr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0