¡Mi vida negra!

Ja, mitt liv i BCN är verkligen svart. Klädvis i alla fall haha! BCN är ju som antagligen de flesta vet, en stad med mycket, mycket, MYCKET shopping. Ikväll tänkte jag visa vad jag shoppat här i Barcelona under min vistelse. Jag har i princip bara köpt partykläder för att det är det enda som man behöver ha mycket av haha! Här kommer lite bilder för er att kolla på!

      
    

   

Den med spets i ryggen ska jag ha idag, även änglavinga-örhängena och hjärtat på slutet. Den där blåa, glittrande massan inklämd i en liten behållare är eyeliner. Ja, detta är det jag köpt, förutom mat och städsaker. Eller mina toalett-hållare/duschhållare. Detta var inte ett så intressant inlägg, men jag orkar inte skriva mer. Idag hade jag förresten min FÖRSTA tenta! Det var otroligt, otroligt tråkigt. Fonetik, om ni inte vet vad det är så slå upp det haha. Jag pluggade lagom mycket (HAHA!) och jag TROR att det gick bra. Eller jag hoppas. Men nu ska jag umgås med dem som är här, än så länge är det jag (evidentemente), Andrea, Isabelle, Caroline, Ingrid, Carles från Girona Spanien och Omar från England. Vilket gäng! Senare kommer Petri, Jonas, två av Petris kusiner och några andra haha. Känner på mig att det kommer bli en bra, mycket-mycket bra kväll! Godnatt på er hemma i Sverige, eller om ni är unga och friska så är ni antagligen på väg mot klubben snart. Vi kommer förmodligen dra vid tolv för att hinna med sista tunnelbanan och sedan sitta på en bar och dricka billigt. Man går inte ut förrän vid 2 och dansar skiten ur sig till 6 på morgonen, liiiite annorlunda än hemma! :D. Lilla draken heter Phillipe och fisken heter Juan, bara för att den är köpt för 1 euro haha!

BESOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0