Rayos de sol

Jag överlevde den hemska natten. Inget fanns utanför och ja, jag vet inte vad det var.. Lite komiskt nu, men på morgonen kom snubbarna som jobbar för Lars-Erik. De var här och klättrade ner i källaren genom vårat fönster för att hämta SÄNGAR! Dunkade som fan när de skulle upp med sängarna och jag fattar inte varför de inte kan fixa dörren där nere istället för att klättra genom våran lägenhet. Så jag vände mig och tog en LÅNG sovmorgon haha.

Ja, igår blev det en till Nasty Mondays och det var askul! Dock blev Isabelles mobil snodd och det var inte så kul, men.. De tog bara mobilen i alla fall. Idag ska jag till skolan, om exakt en halvtimme börjar jag haha. Så jag tror att vi ska gå snart, och Andrea har satt mig på kaffe-terapi. Jag ska lära mig att dricka kaffe för det är ett måste enligt henne. Nu måste jag dra, kanske Starbucks innan vi går till skolan?



¡Me encanta Starbucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0