Estoy cansada

Jag är hur trött som helst, igår hände så himla mycket. Hade lektion först och sedan chilla jag hemma och städade. Vid 20.00 drog jag, Andrea, Isabelle och Caroline (alla vi bor i samma hus) för att träffa de andra tjejerna för att sedan gå till en tapas-bar. Det var faktiskt gott, första gången jag käkade tapas. Sedan drog vi alla hem till våran lägenhet för att hämta lite vin och jag bytte om. Efter det drog vi till ett ställe som kallas Macba, som är förkortning för Modern Arts någonting. Det är typ ett öppet torg där alla skejtare håller till och museét Macba ligger ju där med. Väl där så satt vi och kollade på de som skejtade och drack lite vin sådär. Det visade sig att de som satt bredvid oss var svenskar och vi började prata med dem. Efter vi varit där ett bra tag så bestämde vi oss för att gå till Carpe Diem Lounge Club (CDLC) och då följde två killar R och D med. Det tog typ en evighet att komma till CDLC eftersom det ligger borta vid stranden medan Macba ligger högt upp på vänstra sidan av Ramblan sett från stranden. Andrea hookade direkt upp med R haha, hon sa vid Macba att "han den där killen bredvid dig vill jag ha" och det var innan vi förstod att de var svenskar ^^.

På vägen så snackade jag och D mycket, han hade så himla rolig humor! När vi väl kom fram till CDLC så dansade vi och låg i soffor ute som man ska sitt-ligga i, asmysig club. Sent på natten bestämde vi oss för att traska hemåt och efter ett tag var det bara jag, Andrea, R och D kvar för alla de andra hade gått hem. Vi gick en bit och sedan så skaffa vi en taxi hem till oss and the rest is history haha! Nu kommer det lite dumma, D åker hem till lilla Sandviken idag vid 17.00. Men jag hade i alla fall askul och ångrar inget och gjorde inget som jag ångrar heller så ja, han fick mitt nummer i alla fall och mailadress.

Ja det där var min dag och natt, somna vid 5 kanske och vakna vid 10-11 för D skulle dra och skaffa boardingcard och såna saker. Hur är era dagar hemma i Sverige då? Lika varma som här? ^^. Ska nog dra och ta en dusch och sedan städa, tvätta och handla lite kanske. De andra ligger på stranden just nu och jag sa att jag skulle komma senare, men är fett lack och orkar inte. (Jag har blivit påverkad av alla dessa coola uttryck som stockholmare har haha.) I alla fall så får ni massa soliga kramar från varma BCN!


Kommentarer
Postat av: Frida

hahah fett lack! :)

2009-09-03 @ 14:15:35
URL: http://doyoudfeelmypower.blogg.se/
Postat av: josefine

HAHA LISA!:O VAD GJORDE DU OCH D? :D

Den är sånna detaljerade MAIL du ska skicka till mig!!!!!!

2009-09-03 @ 16:37:27
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0