Mi habitación

God morgon solstrålar!
Nej jag har inte nyss vaknat, på grund av en något märklig och oväntad händelse på facebook igår kväll så kunde jag inte somna. Ett visst berusat och högt (gräs ^^) ansikte dykte upp varenda gång jag blundade, så nu sitter jag här och har inte sovit något alls. Däremot har jag gjort något väldigt bra faktiskt, STÄDAT!
Ja, jag har städat mitt rum och skurat golvet i hela lägenheten. Jag tror inte att jag har väckt varken Isabelle eller Andrea under hela tiden. En annan sak som jag har gjort är att ladda över bilderna från min överfulla kamera till datorn. Detta betyder att jag har bilder till er alla! Nu ska ni få se mitt underbara lilla rum som jag bor i haha :D.


Här har ni ingången till mitt krypin!


Mitt säng som jag sover så gott i varje natt (förutom inatt^^)


Garderoben, sängbordet och mina tofflisar!!


Min samling av gratis-inträde-biljetter och 50 norska haha!

Detta finns bakom dörr 1 och 2


och detta finns bakom dörr 3


Mina underbara och söta tofflisar på nära håll ^^

På mitt sängbord finns...


Min svarta, svenska mobil och min vita, spanska mobil. Hmm...


Min plugghörna ser ni här.


Mitt fönster har ni här


Min ubersnygga bag från Bershka


Överför min plugghörna sitter denna fina bild som Andrea
har ritat haha! Den hänger där tillsammans med...


... Razzmattazz-ugglisen!


Ovanför sängen hänger 3D-glajjorna som också är från Razz!


HAHA, appropå gräs...


Sista bilden, bara för att ni inte ska glömma bort mitt vackra nylle ^^!

Ja, det var nog alla bilder jag tagit än så länge, enjoy säger jag bara. Nu ska jag lägga mig på sängen och slumra ett tag för att sedan gå upp och äta frukost (frukost är verkligen det godaste som finns!). Sedan ska jag nog sticka och köpa färskpressad juice till alla i denna lägenhet bara för att jag har lust. Men allra först så ska jag sätta in disken i skåpet så tjejerna blir extra-glada över att ha mig här när de vaknar ^^. Jag känner mig så vänlig just nu... God morgon igen på er där hemma!


Kommentarer
Postat av: Anna

JAG ser min röda anorak blivit kidnappad till spanien!

fy faaaaaaaaaaan.

2009-09-28 @ 22:11:27
URL: http://www.nobrain.dk/
Postat av: josefine

Kul att se hur jag kommer bo sen när jag kommer :D

2009-09-28 @ 22:29:19
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: josefine

Ska bara tillägga att jag trycke på den där jävla länken anna skrev där öppe XD

2009-09-29 @ 21:48:51
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, josefin. den är väl trevlig?

2009-09-30 @ 09:26:42
URL: http://www.nobrain.dk/
Postat av: Josefine

Haha jättetrevlig sida ! ;D

2009-10-09 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0