Mis peis están estupidez

GAAH! Jag har hur ont i fötterna som helst!! Plus att vi gick i en evighet och hitta inte en klubb som vi skulle till. Sedan frågade vi massa folk, ingen visste vart den fanns och när vi väl hitta en kille som visste vart den låg, vad hände då? Jo, vi gick i en evighet igen, plus att när vi kom fram var det stängt. Då vandrade vi hemåt, men träffa en tjej som gav oss gratis inträde och då gick vi till den klubben, visar upp våra kort som vi fick, kommer till dörren där en vakt står. Andrea frågar efter stämpel och håller fram handen och han bara nockar hennes hand med sin knytnäve lite grann sådär, plötsligt får vi inte gå in och vi fattar NADA! Sedan visar det sig att Andrea pekade fuck-you till vakten (på skoj antar jag) så nehe sedan gick vi raka vägen hem. Mina fötter is killing me och jag vill bara sova sova sova sova sova sova sova sova... Att jag dessutom saknar D gör inte saken bättre, haha han var så himla rolig och kul att prata med :). Nattis på er alla och hoppas ni sover gott ^^.

Kommentarer
Postat av: ann-louise

Hej Lisa!Tycker nog att du kan skriva lite oftare så vi vet hur du har det.

Jag saknar dig på fredagskvällarna, nu är vi bara fyra som äter!!!!!

Ha det så bra, och sköt om dig. Lev livet

Kram

Mamma Caesar

2009-09-09 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0