Mocosa

Jag är förmodligen den mest snorigaste människan på jorden just nu. Förutom att jag har snor i näsan (evidente), så har jag snor i magen; detta på grund av att jag hostar upp snor från halsen och sedan sväljer det, halsen och mitt vänstra öga. Ja, du läste rätt. Mitt vänstra öga. Vänstra ögat. Mitt öga. ÖGA!

Vem, vem har snor i ögat?! Jag, men jag menar hur vanligt är det egentligen? När jag snyter mig så bubblar det upp snor i mitt öga. Detta är ett "beteende" som jag inte är van vid att mitt snor gör när jag snyter mig. Vad ska jag göra åt det här? Om jag inte snyter mig, då kommer näsan rinna som ett vattenfall och jag kommer inte kunna andas. Om jag snyter mig, då kommer det komma snor ur ögat och det kan bringa olycka vid de mer publika platserna som till exempel gatan. Detta är förmodligen ett problem som jag får fundera på över en kopp varm choklad, knäckemacka och Scrubs. Undrar vad J.D hade gjort...?




"I don't look like this everyday guys!"


Kommentarer
Postat av: ingrid o ida

Skont att du ar sa detaljerad ;) nu ar vi i Sydney och ska snart till hamnen och opera huset :) Allt bra forutm forkylningen?? Krya pa dig!

2009-09-24 @ 03:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0