¡Opium-Sushi-Cava-Apolo-noche!

Jag vill bara tillägga att det är min regnjacka du ser Anna. Så du kan sluta upp med ditt surande! Angående den kanske lite förvirrande rubriken så var det en fantastiskt måndagskväll/natt jag hade denna veckan. Det började med att jag, Andrea, Isabelle och Caroline åkte till Opium Mar för att äta gratis sushi. Man skriver upp sig på en lista på facebook, kommer in gratis och får mat ^^.


På vägen till tunnelbanan!


Alla fick en varsin sådanhär tallrik ^^


Champanj till alla! Plus att Caroline fick jobberbjudande haha :D


Vi tyckte helt klart att det var mumsigt!

Sedan kom även Erik, Simon och Joakim och joinade oss på Opium innan vi var tvungna att skynda oss till tunnelbanan innan sista tåget gick vid 00.00. Vi gick hem till oss och hade lite förfest med vin, musik och jag dokumenterade såklart lite för era nyfikna nunnor! :D


Joakim, underbara Andrea (med hennes nysprayade dator!) och Simon


Erik, den wierdaste, knäppaste, mest oförutsägbara, roligaste och
underbaraste person jag någonsin träffat haha :D. (Han gjorde slut med
sin tjej och gav henne ett okokt ägg som tröst, what's up with that?!)


Alla på väg till Apolo, så även Erik, the chipmunk himself


People on the move..


Dancing into the night


Har alla blivit påverkade av Anna ANKA-hysterin som jag inte förstår?
(Isabelle, Simon, Andrea, Caroline och Erik)


Bienvenido a Nasty Mondays en Barcelona!


High on life


Kvällens sötaste bild! (Isabelle)


Mohaha!


Vid 04.00 sa vi hejdå till Apolo

Det bar hemåt, men tyvärr hände det första tråkiga under våran vistelse här. Caroline blev bestulen på sitt dophalsband. En kille ryckte helt enkelt halsbandet från hennes hals och sprang, helt utan anledning eftersom han inte kommer få speciellt mycket för det. IDIOT! Med sura miner gick vi hem i tysthet och Simon lagade pannkakor till alla, han är tydligen pannkaksmästare! (Tyckte inte hans pannkakor var något speciella ^^). Gott var det i alla fall och tillslut somnade vi alla vid 06.00 ungefär. Detta för att sedan släppa oss upp och gå på 2,5 timmes fonetik-lektion. Jag vet inte hur många till Nasty mondays jag kommer orka, men jag måste i alla fall prova på Crapy Thusdays som är idag haha. Dock INTE inatt för nu ska jag sova skönt i min säng och gå upp imorgon för att plugga! Nattis på er alla! PS. Den person som kommer och hälsar på för jätte jätte JÄTTEgärna ta med min systemkamera. Jag kommer älska den personen mer än någonsin och ja detta är riktat till dig Josse. Känn dig inte tvingad, men vissa ändringar i sovplats kan möjligtvis, säkerligen ändras om systemkamera ej är med... Haha! :D




Kommentarer
Postat av: Josefine

Det där är HOT lisa... inte varmt, eller snyggt utan tvingande! Fattaru?

Haha, kan kan väl ta med den:D Om ni festar järnet med mig hela veckan jag är där (A)

2009-09-30 @ 13:20:53
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0