¡Qué guapo!

Egentligen hade jag inte tänkt skriva något för jag är ganska trött och hade bara tänkt att gå och lägga mig. MEN, då fick jag se att någon hade skrivit en kommentar på mitt senaste inlägg. OCH vem var det? JO, världens sötaste Ann-Louise! Haha ååh, jag blev så glad!! Så nu ska jag berätta vad som har hänt här i BCN..

Ja, efter den evinnerliga jakten efter den där klubben så har vi bara varit ute en gång till. Jag, Andrea och Isabell bestämde oss för att dra till Razzmattazz, (Caroline var astrött och orkade inte följa med). Okej, så här ligger det till:
JAG HAR ALDRIG VARIT PÅ EN BÄTTRE KLUBB! Shit, den har fem enorma dansgolv, olika DJ's i alla rummen och det är rejält crowded hela tiden. Vi kom dit vid 1-2 och då var det ganska tomt, men sedan drog det igång och det var proppfullt med folk resten av natten. Inträdesbiljetten kostade 15 euros, men sedan använde vi biljetten för att köpa en drink, ASNICE! Vi dansade som satan och träffade några svenskar (IGEN) som vi hängde med. Gänget bestod av Arvid som var trevligast och förmodligen fullast (!), någon blond kille som inte sa ett ord under hela tiden och tillslut den mest outtärdliga killen jag mött! Han hade den hemskaste dialekten någonsin och kunde inte sluta tjata om Red-bull. Plus att han stötte på alla oss tre, det dåliga var att när vi dansade kom inga andra killar eftersom vi dansade med dem. Efter ett tag gick vi ut för att ta lite luft och vila, Andrea stog för sig själv längre bortanför oss andra och gjorde något. Då börjar den där jobbiga killen snacka med Isabell och hon utbrister "Nej, jag måste gå och prata med Andrea" och drar. Då sitter jag ensam med den där killen, jag sitter bara och blundar lite och njuter av tystnaden haha. Då ser jag i ögonvrån att killen kollar på mig (NEEEJ!)
"Har du inte druckit någon red-bull?", "ehh hehe, näe, men jag måste prata med Andrea!!" springer fram till Andrea och Isabell och utbrister " NU DRAR VI! JAG DÖR OM VI SKA HÄNGA MED DEM HELA TIDEN!". Som tur är så känner de andra likadant och vi smyger iväg OCH lyckas haha.

Sedan stack vi ner till det förmodligen största dansgolvet och dansade skiten ur oss, träffade ett spanskt gäng och ja haha! Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var, men helt plötsligt dansar vi med ett helt gäng och en speciell kille (M) dansar med mig, assöt ^^. Tänk er lång, smal, mörkhårig, fina ögon och spanjor, kan inte bli bättre! Iallafall dansar vi och börjar kyssas lite och efter det så håller han min hand hela tiden, så sött! Inte bara hålla handen, utan ni vet tvinna-in-fingrarna-i-varandra-hålla-handen! Vi snackar lite och han kan bara spanska och LITE engelska, hjälp tänker jag, men det gick faktiskt bra. Han får mitt nummer ^^. Sedan så ber hans kompisar att han ska ta kort på dem och sedan säger de att de vill ta kort med mig med haha! Så jag är med på ett suddigt partykort med två spanjorer! (Finns på facebook till och med :O) Ja, vad hände sen?! Hmm klubben stängde 06.00 och då gick vi en bit mot tunnelbanan som vi skulle åka med, M följde mig och sedan sa vi hejdå och han fick min msn. Sedan gick vi ramblan hem och det var massa äckliga gubbar, men kom hem säkert och landa i sängen vid 07.20.

Efter det sov jag till klockan 17.00, var hur trött som helst! Jag har pratat med M mer på msn och allt verkar bra! M är 23 och bor 8 mil från Barcelona (damn it!), men han ska börja på UB (Universitat de Barcelona) den 15:e september och jag vet inte riktigt om han flyttar hit då, han har inte bestämt sig.

Har mer att berätta men orkar inte, vill verkligen sova, men jag lovar att uppdatera igen när jag vaknar! Un beso till er alla där hemma och ja Ann-Louise, jag saknar er med och våra härliga måltider tillsammans! Saknar även mamma, pappa och Simon-plutten! Jag saknar alla egentligen så om ditt namn inte står med så saknar jag dig ändå haha! Ska även börja ta kort och lägga upp så att ni har något att kolla på.

Nattis från BCN!


Kommentarer
Postat av: Frida

bilder lisa! bilder!

2009-09-11 @ 06:54:55
Postat av: ingrid

det är alltid lika roligt att läsa om vad du har för dig :D fortsätt skriva! Kram

2009-09-11 @ 10:58:44
URL: http://ingridrogne.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej Lisa! Första gången jag läser din blogg (jag vet, jag är en dålig vän...) men jag garanterar att jag ska läsa igen, det här var kul, M låter som ett riktigt kap! Får läsa i kapp på alla andra poster en annan gång, nu ska jag äta. Har du förresten ditt svenska mobilnummer kvar, eller har du bytt till spanskt? Saknar dig mycket! Kramkrampuss!

2009-09-11 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0